Policie České republiky – KŘP Středočeského kraje
Informace k postupu policisty při výkonu služby
Žadatelka se domáhala informace o postupu policistů při přijímání telefonických hovorů.
- zda existuje interní akt řízení v rámci PČR, který zakazuje nebo nedovoluje policistům spojovat telefonické hovory veřejnosti (občanů) s vedoucím služebny (obvodního oddělení PČR), případně zda existuje takový podzákonný předpis, který jim ukládá zákaz přepojování telefonních hovorů vedoucím služebním funkcionářům;
- pokud takový interní akt (y) řízení existuje, žádám o jeho zaslání;
- v případě, že takový interní akt řízení neexistuje, žádám o poskytnutí informace spočívající v tom, jakým způsobem má občan postupovat, odmítá-li mu službu konající policista svého nadřízeného spojit s odkazem na to, že mají takové nařízení;
- na základě jakého právního předpisu požadují policisté KŘP Středočeského kraje PČR po telefonujících občanech osobní údaje, konkrétně datum narození a adresu bydliště
Žadatelce bylo na výše zmíněné dotazy odpovězeno.