Policie České republiky – KŘP Moravskoslezského kraje
Servisní úkony u konkrétního služebního vozidla za období
Zveřejnění podle ustanovení § 5 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb.
Dotaz a odpověď:
„1. Jaké servisní úkony a kdy byly provedeny na vozidle Škoda Octavia, VIN: TMBCD7NE9G0062537, RZ: 9T9 7135, které užívá Policie České republiky, Krajské ředitelství moravskoslezského kraje, Ostrava, a to v období od 01. 11. 2021 do 28. 02. 2022. Prosím o zaslání všech dokumentů k provedeným servisním zásahům do vozidla.
2. Zda a případně kdy byly na vozidle Škoda Octavia, VIN: TMBCD7NE9G0062537, RZ: 9T9 7135, které užívá Policie České republiky, Krajské ředitelství moravskoslezského kraje, Ostrava, vyměněny pneumatiky, a to v období od 01. 11. 2021 do 28. 02. 2022. Prosím o zaslání všech dokumentů k provedeným montážím pneumatik v tomto období.“
Povinný subjekt konstatuje, že služební vozidlo, ke kterému žádost vztahujete, je přiděleno dopravnímu inspektorátu Městského ředitelství policie Ostrava. Vozidlo je vybaveno silničním rychloměrem (radarem). Povinný subjekt žádost posoudil a poskytuje Vám informace (odpovědi):
K bodu č. 1 žádosti: Ve Vámi definovaném období, tedy od 1. listopadu 2021 do 28. února 2022, jsou u předmětného služebního vozidla evidovány celkově tři položky odpovídající Vašemu dotazu, tzv. zakázky na údržbu. Poskytujeme Vám v příloze č. 1 zaznamenání těchto zakázek (zobrazení zakázek na údržbu) v elektronickém systému SAP.
Co se týká v pořadí první uvedené zakázky (označena č. 10459342, DS-metrologie), poskytujeme Vám Ověřovací list k silničnímu rychloměru, kterým je předmětné služební vozidlo vybaveno. Zkouška byla provedena ve Vámi definovaném časovém období.
Co se týká v pořadí dalších dvou uvedených zakázek (položek), a to měření emisí a servisní prohlídky, v přílohách č. 2 až 3 Vám poskytujeme příslušné dokumenty. Jedná se u obou položek o Objednávku – zakázku na opravu, dále Vám poskytujeme Protokol o měření emisí a k servisní prohlídce také požadavek na materiál.
Ve Vámi definovaném období byl do vozidla dodán také materiál uvedený v příloze č. 4. Poslední položkou dokumentu jsou 2 kusy pneumatik letních, ty však nebyly v předmětném období namontovány (neproběhla výměna), jedná se pouze o evidenční vykázání pohybu materiálu.
Některé poskytnuté dokumenty povinný subjekt anonymizoval vzhledem k výlukám z poskytování informací podle InfZ o osobní údaje (konkrétně jména a podpisy osob). Jedná se o nezbytné omezení práva na informace po posouzení v intencích § 12 InfZ, avšak v minimálním rozsahu, který nemá na obsah poskytnutých informací vliv. Žádost necílí na osobní údaje, ale servisní úkony u služebního vozidla, kdy povinný subjekt Vám poskytuje veškeré tyto vyžádané informace.
K bodu č. 2 žádosti: Nebyly.
Jelikož dotaz směřoval ke konkrétnímu služebnímu vozidlu a konkrétnmu období (stanovené žadatelem), nebudou zveřejněny konkrétně poskytnuté informace, zaslané žadateli jako přílohy.