Účetní
Policejní prezidium ČR, ředitelství logistického zabezpečení, odbor rozpočtu a účetnictví - pracovní poměr
Obecně
- místo výkonu práce: Nádražní 16, Praha 5 – Smíchov
- pracovní poměr na dobu určitou 1. roku, zkušební doba v délce 3 měsíců, s možností prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou
Náplň práce
- práce v systému SAP – zadávání předpisů faktur, kontrola správnosti a úplnosti účetních dokladů
- platby do ČNB prostřednictvím internetového bankovnictví
- zpracování příkazů k platbě v cizí měně
- zadávání kmenových záznamů dodavatelů
- práce se spisovou službou ETŘ, práce s Outlook
- spolupráce na zpracování účetní uzávěrky
Platové podmínky a další benefity
- 9. platová třída v rozsahu od 21.710 Kč – 31.820 Kč podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dle započitatelné praxe)
- zvláštní příplatek ve výši 2.200,- Kč
- osobní příplatek dle dosahovaných výsledků
- možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace)
- sociální jistota, zázemí a perspektiva státní organizace
- řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days)
- pro mimopražské možnost bydlení na ubytovnách v Praze – Zbraslav, Řepy nebo Kunratice
Požadujeme
- minimálně středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického směru
- numerickou způsobilost a dobré znalosti práce s PC
- znalost základů účetnictví a předpisů vztahujících se k účetnictví státní správy
- komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, přesnost, důslednost, orientaci na detail, psychickou odolnost
- samostatnost při řešení problémů, ale také schopnost pracovat v týmu
- ochotu učit se novým věcem
- státní občanství ČR
- trestní i občanská bezúhonnost
Výhodou
- praxe v oblasti účetnictví
- vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
- znalost informačních systémů PČR, zkušenost se systémem SAP, zkušenost s informačním systémem ETŘ
- schopnost pracovat pod časovým tlakem zejména v období účetních závěrek
Další informace
- možnost nástupu: dle dohody
- součástí přijímacího řízení je osobní pohovor.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy a telefonu pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu ivona.kolkova@pcr.cz, s předmětem „finanční referent“.
Pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.