Policie České republiky – KŘP Ústeckého kraje
Kontaktní a koordinační centra
ÚSTECKÝ KRAJ - V rámci 2. etapy projektu Kontaktní a koordinační centra bylo vybudováno 15 kontaktních a koordinačních center Policie ČR.
Kontaktní a koordinační centra vybudovaná v rámci projektu Kontaktní a koordinační centra II.:
- Most, Václava Řezáče 224 (kolaudace proběhne 6/2013)
- Ústí nad Labem – Bukov, Všebořická 11/244 (kolaudace 25.1.2013) (fotogalerie zde)
- Jirkov, Nerudova 1037 (2.1.2013)
- Vejprty, Boženy Němcové 1204/22 (kolaudace 2.1.2013)
- Rumburk, ul. 9. Května 406, 487 (kolaudace 30.11.2012)
- Varnsdorf, Havlíčkova 2040 (kolaudace 30.11.2012)
- Louny, Cukrovarská Zahrada 1124 (kolaudace 20.9.2012, otevřeno 21.9.2012) (více informací zde)
- Litoměřice, Eliášova 7 (kolaudace 14.9.2012)
- Ústí nad Labem, Dlouhá 2/3096 (kolaudace 14.9.2012)
- Ústí nad Labem, Masarykova 47/1788 (kolaudace 15.8.2012)
- Chomutov, Riegerova 4510 (kolaudace 2.5.2012)
- Teplice, Maršovská 1537 (bez kolaudace, vybaveno nábytkem 16.2.2012)
- Libouchec 377 (bez kolaudace, vybaveno nábytkem 15.2.2012)
- Teplice, Masarykova 1363 (kolaudace 25.11.2011, vybaveno nábytkem 16.2.2012) (více informací zde)
- Klášterec nad Ohří, Polní 685 (kolaudace 5.8.2010, vybaveno nábytkem 15.2.2012) (více informací zde)
Tento projekt navazuje na I. etapu, kdy v rámci projektu Kontaktní a koordinační centra I. – Krajské ředitelství policie Severočeského kraje bylo na území původně Severočeského kraje vybudováno 28 kontaktních a koordinačních center Policie ČR.
Kontaktní a koordinační centra Policie ČR je rozsáhlý projekt rekonstrukce policejních služeben tak, aby vyhovovaly veřejnosti i sloužícím policistům a staly se přirozeným centrem organizace. Pro veřejnost znamená vybudování KKC zvýšení informovanosti a úrovně komunikace s příslušníky PČR a pocitu bezpečí, zlepšení prostředí a vybavenosti. Policistům a občanským pracovníkům Policie ČR projekt přináší zajištění odpovídajících pracovních podmínek a potřebné výkonné a spolehlivé techniky, které umožní vykonávat všechny činnosti s maximální profesionalitou.
Recepce či čekárny, které jsou místem prvotního kontaktu občanů s policií a slouží k podávání základních informací, jsou vybaveny kvalitním nábytkem, obrazovkou s aktuálními informacemi, panely s informačními materiály a jsou uzpůsobeny tak, aby veřejnost nepřicházela do styku s osobami zadrženými pro trestnou či přestupkovou činnost. Pro osobní jednání, řešení problémů a konkrétních situací občanů je vybudována jednací místnost. Část prostor je vyhrazena pro stálou službu Policie ČR. Sociální prostory jsou vybaveny s ohledem na všechny hygienické předpisy, v recepcích také přebalovacím pultem.
V projektu byly rovněž zohledněny potřeby tzv. znevýhodněných skupin osob (s omezenou schopností pohybu a orientace) – stavební a technické úpravy umožňují snadný přístup osobám s omezenou možností pohybu. V souladu se schválenou filozofií Ministerstva vnitra ČR a Policejního prezidia ČR jsou na pozicích recepčních zaměstnávány také osoby se změněnou pracovní schopností.
por. Šárka Poláčková
3. 6. 2013