Policie České republiky – KŘP Olomouckého kraje
Žádost o informace k dopravní problematice
150304/2021
Policie České republiky, Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje (dále jen „povinný subjekt“), které je povinným subjektem dle § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č. 106/1999 Sb.“), obdrželo dne 14. prosince 2021 žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb. Předmětem žádosti bylo 5 dotazů k činnosti Dopravního inspektorátu Prostějov v rámci vyřizování žádosti Magistrátu města Prostějov o informace o Vaší osobě.
K žádosti sděluji, že dotazy č. 1 až 3 a č. 5 byly v souladu s § 37 zákona č. 500/2004 Sb. správního řádu vyhodnoceny jako žádost o informování o osobních údajích ve smyslu § 28 zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, resp. ve smyslu čl. 15 Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). S ohledem na výše uvedené byla tato část žádosti postoupena na odbor pověřence pro ochranu osobních údajů Policejního prezidia ČR, který je k vyřizování předmětných žádostí věcně příslušný.
Ke zbylému dotazu č. 4 sděluji, že se nejedná o zaznamenanou informaci ve smyslu § 2 odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb. a povinný subjekt nemá povinnost takovou informaci mít nebo ji případně vytvářet. Ve smyslu § 3 odst. 6 zákona č. 106/1999 Sb. lze uvést, že právními předpisy standardizovaná doba odpovědi na podání ze strany správních orgánu je zpravidla do 30 dnů, ve zvláštních případech až do 60 dnů.
Tímto povinný subjekt vyřídil shora uvedenou žádost ze dne 14. prosince 2021, která byla podána podle zákona č. 106/1999 Sb.
plk. Mgr. Bc. Michaela Sedláčková
ředitelka kanceláře ředitele