Policie České republiky

Název kraje

Policie České republiky – KŘP Olomouckého kraje

Motorkáři pozor!

Šumperk - apelujeme na všechny účastníky, aby byli pozorní a plně se věnovali řízení

Dne 22.3.2010 kolem třičtvrtě na pět odpoledne došlo v Šumperku na křižovatce ulic Jesenická a Žerotínova k dopravní nehodě mezi osobním vozidlem a motocyklem. 26letá řidička osobního vozu značky Audi A6, jedoucí po ulici Jesenická směrem od Bludova, odbočovala na křižovatce vlevo směrem do centra, přičemž vjela do jízdní dráhy 38letému řidiči motocyklu značky Aprilia, jedoucímu po silnici Jesenická v protisměru. Motocyklista v důsledku vzniklé situace byl nucen brzdit, došlo k zablokování předního kola, k pádu motocyklisty na vozovku a střetu s odbočujícím audi. Motocyklista utrpěl zranění, se kterými byl hospitalizován v šumperské nemocnici. Dechová zkouška vyloučila přítomnost alkoholu u obou řidičů. Celková škoda na vozidlech byla předběžně vyčíslena na 10500 Kč. Nehoda je nadále v šetření policie.

Dne 23.3.2010 kolem deváté hodiny ranní došlo v Šumperku na křižovatce ulic ČSL. Armády a F.L.Věka k dopravní nehodě mezi motocyklem a osobním automobilem. 66letý řidič vozu značky Hyundai Sonata vyjížděl z vedlejší ulice F.L.Věka s úmyslem odbočit vlevo. Vzhledem k nedostatečnému výhledu přes zaparkovaná vozidla vjel více do křižovatky, přičemž nedal přednost 24letému řidiči motocyklu značky Yamaha, přijíždějícímu po hlavní ulici zleva směrem od centra města. Při střetu utrpěl motocyklista zranění, se kterými byl hospitalizován v šumperské nemocnici. Dechová zkouška vyloučila přítomnost alkoholu u obou řidičů. Na vozidlech byla na místě předběžně odhadnuta celková škoda na částku 250000 Kč. Nehoda je nadále v šetření policie.

Policie České republiky Šumperk chce upozornit všechny účastníky silničního provozu a především řidiče, že s nastávajícím jarem a oteplením přibývají na silnici ve větší míře cyklisté, řidiči motocyklů nebo chodci, či chodci-bruslaři. Apelujeme na všechny účastníky, aby byli pozorní a plně se věnovali řízení a dění v silničním provozu tak, aby se ze svých cest vždy ve zdraví vrátili domů.