Policie České republiky

Krajské ředitelství policie kraje Vysočina

Policie České republiky – KŘP kraje Vysočina

Víkendová nehodovost

PELHŘIMOVSKO: Jeden muž na následky zranění při nehodě zemřel.

Pelhřimovsko - Během prodlouženého víkendu bohužel zemřel na následky zranění při nehodě jeden člověk.

Čížkov-St.PE 5.7.2010.jpgČížkov-St.PE 5.7.2010.jpg

5. července  -  20,05 hodin

Vážná dopravní nehoda se stala v pondělí 5. července krátce po dvacáté hodině. Řidič (49) jel s vozidlem Škoda Octavia Combi po silnici I. třídy od obce Čížkov směrem na Starý Pelhřimov. Na přímém úseku z dosud nezjištěných příčin vjel na pravou krajnici a následně sjel vpravo mimo vozovku, kde se čelně střetl se vzrostlým stromem. Při nehodě došlo k těžkému zranění řidiče a dvou spolujezdců ve věku 49 a 46 let. Jeden ze spolucestujících  později na následky zranění zemřel. Hmotná škoda byla vyčíslena na 200.000 korun.

4. července - 10,53 hodin
Osmapadesátiletá cyklistka jela na horském jízdním kole po místní komunikaci ve směru od obce Letny na Lešov. V mírném klesání u Švejborského rybníka, z dosud nezjištěných příčin, nezvládla řízení svého jízdního kola a došlo k jejímu pádu na vozovku. Při dopravní nehodě došlo ke zranění samotné cyklistky. Alkohol nebyl zjišťován vzhledem ke zranění cyklistky. Cyklistka měla za jízdy na hlavě řádně nasazenou ochrannou cyklistickou přilbu.

4. července - 17,50 hodin

Rozkoš 4.7.10.jpgRozkoš 4.7.10.jpg

Řidič vozidla Škoda Fabia jel v obci Rozkoš po silnici I. třídy ve směru od Humpolce na Havlíčkův Brod. Na křižovatce začal odbočovat vlevo na místní komunikaci a přitom se nepřesvědčil, zda není předjížděn. V době, kdy měl již zapnutý ukazatel směru doleva, jej začala předjíždět řidička s vozidlem Škoda Felicia. Došlo ke střetu, při kterém byla Škoda Felicia odražena vlevo mimo komunikaci, kde poškodila chodník, plot a v zahradě stromy. Při nehodě byla lehce zraněna řidička a její spolujezdkyně na předním sedadle. Škoda byla vyčíslena na 81.000 korun.

3. července - 11,35 hodin
Řidič (19) motocyklu Suzuki jel po silnici I/19 ve směru od Kámena na Obrataň. V daném km nedodržel bezpečnou vzdálenost za před ním jedoucím vozidlem Vw Golf a zezadu do jeho vozidla narazil. Při nehodě byl zraněn motocyklista. Dechová zkouška byla u řidičů negativní. Hmotná škoda byla vyčíslena na 25.000 korun.