Policie České republiky

Přejdi na

Služba veřejnosti a prestižní povolání

Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání

Hlavní menu

Krajské ředitelství policie kraje Vysočina

Policie České republiky – KŘP kraje Vysočina

Nehodovost o prodlouženém víkendu

ŽĎÁRSKO: Nehody s lehkými zraněními.

Prodloužený víkend vylákal na silnice, cesty a stezky účastníky silničního provozu. Na žďárském teritoriu bylo hlášeno celkem 9 dopravních nehod. Zranění se nevyhnulo posádkám automobilů, motorářům, cyklistům ani chodcům na kolečkových bruslích. Lehce se zranilo celkem 13 osob. Způsobená škoda je vyčíslena na 166 000 korun.

Dne 3. července 2010 v 15:40 hodin jel pětatřicetiletý řidič na motocyklu Suzuki po silnici ve směru od obce Štěpánov nad Svratkou k obci Koroužné. Motocyklista jel na přímém úseku. Po předjíždění vozidla se zařazoval do pravého jízdního pruhu. Při tomto manévru se však ulekl před ním jedoucího vozidla, nezvládl řízení motocyklu, upadl na levý bok a poté tělem narazil do již stojícího vozidla Škoda Felicie. Toto vozidlo mělo zapnutý ukazatel směru vlevo, ale ještě nezahájilo odbočování. Při dopravní nehodě motocyklista utrpěl lehké zranění. Škoda je vyčíslena na 50 000 korun.

V pondělí 5. července 2010 ve 12 hodin 15 minut jela padesátiletá řidička s osobním automobilem značky Citröen C-Crosser po ulici Pod Sv. Josefem v obci Velké Meziříčí směrem ke křižovatce na ulici Sokolovská. Řidička chtěla dále pokračovat v jízdě v přímém směru na ulici K Novému nádraží. Při vjíždění do křižovatky přehlédla zprava jedoucí osobní automobil. Řidič se po spatření osobního automobilu Citröen snažil zabránit střetu obou vozidel prudkým brzděním, ale z důvodu bezprostřední blízkosti se mu jeho vozidlo nepodařilo zastavit a došlo ke střetu levé přední části jeho vozidla s pravou přední částí vozidla řidičky. Při dopravní nehodě došlo k lehkému zranění spolujezdkyně sedící na předním sedadle ve vozidle Škoda Felicie. Škoda na vozidlech je odhadnuta na 50 000 korun.

Rovněž v pondělí 5.7.2010 v 16:00 hodin jela pětatřicetiletá cyklistka na jízdním kole Author po ulici Rácova a chtěla odbočit vpravo na ulici Nádražní. Při jízdě v mírném klesání cyklistka jela při pravém okraji silnice, kde je na krajnici drobný štěrk. Pravou rukou dávala změnu směru jízdy vpravo a levou rukou si přibrzdila přední kolo. Dostala však smyk, který nezvládla a upadla s jízdním kolem na vozovku. Při dopravní nehodě došlo k jejímu zranění, se kterým byla převezena sanitním vozem do nemocnice k ošetření. Na jízdním kole Author vznikla škoda 2 000 korun.