Policie České republiky

Policie České republiky – KŘP Karlovarského kraje

Dopravní nehody se zraněním

KARLOVY VARY – Střet cyklisty a osobního vozidla

Cyklista a osobní vozidlo.
Karlovarští dopravní policisté šetřili několik případů nehod se zraněním. 20. května řídil devětasedmdesátiletý cyklista jízdní kolo po ulici Chebská, ve směru od Sokolova k ulici Sokolovská.  Při projíždění kolem autobusové zastávky MHD, řidič autobusu MHD uvedl do činnosti znamení o změně směru jízdy vlevo, aby upozornil na to, že bude vyjíždět ze zastávky. Cyklista se tohoto zřejmě lekl s tím, že by mu autobus mohl vjet do jízdní dráhy a stočil řízení vlevo, ke středu vozovky. Zde byl již předjížděn vozidlem Mercedes. Následně, došlo ke střetu cyklisty s vozidlem. Při nehodě cyklista utrpěl lehké zranění, se kterým byl hospitalizován v Karlovarské krajské nemocnici. Hmotná škoda přesáhla předběžně částku deset tisíc korun.

Další případ se stal kolem 17:20 hodin, kdy sedmapadesátiletá cyklistka jela na jízdním kole od obce Jáchymov směrem na obec Boží Dar. Před obcí Boží Dar se cyklistka plně nevěnovala řízení kola a následně došlo k pádu a ke zranění hlavy.  U ženy byla provedená opakovaná dechová zkouška, při které policisté ženě naměřili 0,51 a 0,50 promile alkoholu.

Chodec a osobní vozidlo.
20. května řídil řidič devětačtyřicetiletý muž osobní vozidlo Škoda Fabia, po ulici Bezručova, ve směru od ulice Na vyhlídce k Mostu 1. máje. U autobusové zastávky MHD projížděl kolem stojícího autobusu MHD. V době, kdy byl řidič se svým vozidlem v úrovni přední části stojícího autobusu, vyběhl za přední částí autobusu bezprostředně před vozidlo dvanáctiletý chodec. Řidič už nestihl na tak krátkou vzdálenost reagovat a došlo ke střetu s chlapcem.  Po střetu řidič vozidla chlapce odvezl do nemocnice. Škoda na vozidle byla odhadnuta na pět tisíc korun.

Ke druhému případu, došlo kolem patnácté hodiny, kdy řídil šedesátiletý řidič VW Transporter, po ulici Varšavská ve směru od ulice Zeyerova, ke křižovatce s ulicemi Horova a Jugoslávská. Na křižovatce odbočoval z hlavní komunikace na vedlejší. Zde zřejmě přehlédl devětasedmdesátiletého chodce, který přecházel komunikaci. Po nárazu chodec upadl na zem a řidič s vozidlem pokračoval dále v jízdě a nezastavil. Po chvíli byl řidič hlídkou zadržen. Při nehodě došlo k těžkému zranění řidiče.