Policie České republiky

Jihomoravský kraj název

Policie České republiky – KŘP Jihomoravského kraje

Srazili cyklisty a ujeli

HODONÍNSKO: Policisté hledají svědky dopravních nehod.

Ve středu 17. srpna se na Hodonínsku staly dvě dopravní nehody s obdobným scénářem. V obou figurují cyklisté, které někdo srazil motorovým vozidlem a posléze z místa nehody ujel.
K první nehodě došlo  11:15 hodin v obci Čejkovice v ulici T.G. Masaryka. Jedenáctiletý cyklista jel na horském jízdním kole po chodníku vpravo od silnice směrem na Velké Bílovice. V jednom místě sjel z chodníku na silnici právě v době, kdy po silnici jelo stejným směrem nezjištěné dodávkové vozidlo bílé barvy. Řidič dodávky chtěl zabránit střetu, a tak začal s vozidlem brzdit. I přesto došlo ke střetu jízdního kola s vozidlem, když cyklista narazil do boku dodávkového vozidla. Po nehodě řidič ihned zastavil a zraněného cyklistu i s kolem odvezl vozidlem do místa bydliště, kde ho předal matce. Poté však odjel pryč s tím, že mu na vozidle žádná škoda nevznikla a celou událost neohlásil.

Druhá nehoda se stala krátce po poledni ve Veselí nad Moravou v křižovatce na sídlišti Hutník. Doposud neustanovený řidič nezjištěného osobního motorového vozidla červené barvy, přijížděl na křižovatku po vedlejší pozemní komunikaci. Při následném odbočování vlevo na hlavní pozemní komunikaci nedal přednost přijíždějícímu osmdesátiletému cyklistovi. V prostoru křižovatky došlo ke střetu vozidla s jízdním kolem, po kterém cyklista upadl na vozovku a utrpěl zranění. Na místě nehody chtěly nezjištěné ženy poskytnout cyklistovi první pomoc a přivolat sanitku, ale on to odmítl. Ošetřit se nechal až později.

Policisté nyní po obou řidičích a jejich vozidlech pátrají. O spolupráci žádají i případné svědky, kteří by mohli poskytnout informace, které by vedli k jejich nalezení. Ozvat se mohou na nejbližší služebně Policie ČR, volat na číslo 974 633 260 nebo přímo na linku 158.