Policie České republiky – KŘP Ústeckého kraje
Nevydařený obchod
DĚČÍN - Zaplatil předem, ale zboží nedostal.
- V případě, že uvažujete o koupi zboží přes internet, vyplatí se ověření funkčnosti uvedených kontaktů před samotnou koupí produktu.
- V případě placení je nejbezpečnější formou platba dobírkou, případně z očí do očí. Nezřídka někteří z nás získali zkušenost , že v balíčku nakonec nebylo požadované, ale neočekávané např. cihla, kameny, papíry atd. Dbejte na obchodní podmínky uveřejněné na obchodním portálu, ze kterého jste si vybrali zboží k zakoupení. Dobře se seznamte s podmínkami reklamačního řízení. Obeznamte se s Vašimi právy a povinnostmi v rámci Občanského zákoníku, který byl k 1.1.2014 novelizován.
- V případě otevření zásilky zkontrolujte výrobní číslo uvedené na faktuře s výrobním číslem na produktu. Originál faktury nedávejte z ruky, zasílejte pouze naskenované originály. Případně úředně ověřené kopie.
- V případě různých spotřebitelských problémů máte možnost se obrátit pro užitečnou radu provozovanou společností dTest. Odkaz na jejich stránky naleznete zde. Na jejich stránkách naleznete mnoho užitečných rad a odpovědí .
- V případě, že máte podezření, že jste se stali obětí trestného činu, kontaktujte policisty z Vašeho okolí či případně tísňovou linku 158.