Odprodej nepotřebného movitého majetku - 3 ks dopravních prostředků - 3. kolo
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odprodej nepotřebného movitého majetku - 3 ks dopravních prostředků - 3. kolo
PCR07ETRpo79905788
Č.j.: KRPT-176124-2/ČJ-2017-0700VZ Ostrava 11. srpna 2017
Výzva k podání nabídek
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje zastoupené náměstkem ředitele
plk. Ing. Tomášem Rychtarem
vyhlašuje
v souladu se zákonem č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláškou Ministerstva financí č. 62/2001 Sb.,
o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu, ve znění pozdějších předpisů,
veřejnou soutěž o nejvhodnější nabídku na odprodej nepotřebného movitého majetku
- Vyhlašovatel:
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
zastoupené náměstkem ředitele plk. Ing. Tomášem Rychtarem
IČO: 75151502, DIČ: CZ75151502
kontaktní adresa: 30. dubna 1682/24, 702 00 Moravská Ostrava
bankovní spojení: ČNB Ostrava, č. účtu: 28933-881/0710
- Předmět plnění:
Odprodej tří dopravních prostředků
- Škoda Superb 2.8i BA+LPG, rok výroby 2002, najeto 139160 km (únik provozních kapalin, horší lak, koroze karoserie)
- Ford Cougar 2.5 24V V6 BA, rok výroby 1999, najeto 233569 km (koroze karoserie, motor nelze nastartovat)
- Opel Zafira 2.2 TDi, rok výroby 2002, najeto 327100 km (špatný stav brzd, nefunkční posilovač řízení).
Prohlídka nabízeného majetku je možná po předchozí domluvě s panem Lukášem Ertlem,
tel.: 974 721 614 nebo 724 297 809, a to ve dnech 17. a 22. srpna 2017 v areálu skladů krajského ředitelství ve Frýdku-Místku na Frýdlantské ulici 2402.
- Doba a místo plnění:
Termím plnění – do jednoho měsíce od data uhrazení ceny.
Místo odběru – areál skladů krajského ředitelství policie ve Frýdku-Místku, Frýdlantská 2402.
- Podmínky soutěže:
- jedná se o prodej pouze celé skupiny výše uvedených tří vozidel, nepřipouští se dílčí plnění, vyhrazuje se právo soutěž zrušit nejpozději do uzavření smlouvy,
- hodnoceny budou pouze ty nabídky, které budou doručeny do konce soutěžní lhůty, vyhlašovatel neručí za případné prodlevy doručovatele,
- nabídka musí být jednoznačná, nesmí obsahovat alternativní řešení,
- termín k odebrání majetku do jednoho měsíce od uhrazení ceny, splatnost 21 dnů
od podpisu kupní smlouvy, - vyhlašovatel podmiňuje uzavření smlouvy s vítězným navrhovatelem do 30 dnů ode dne seznámení s výsledkem soutěže, součástí smlouvy bude ustanovení, že kupující se stane majitelem vozidel až po úplném zaplacení kupní ceny,
- soutěž je omezena na tuzemské osoby,
- součástí nabídky navrhovatele bude kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či kopie výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, případně kopie dokladu příslušného oprávnění k podnikání, údaje o bankovním spojení, IČO, DIČ, telefonní popř. jiné spojení,
- do soutěže nelze zahrnout nabídku, která bude podána po lhůtě pro podávání nabídek.
- Způsob hodnocení nabídek:
Jediným kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky pro uzavření smlouvy je výše nabídkové ceny za celý soubor odprodávaného majetku, přičemž nejvýše je hodnocen navrhovatel s nejvyšší nabídkovou cenou.
- Požadavky na jednotný způsob zpracování kupní ceny včetně platebních podmínek:
Kupní cena bude sjednána dohodou podle zákona č. 526/1990 Sb., zákon o cenách, ve znění pozdějších předpisů. Kupní cena je od okamžiku podání nabídky platnou cenou po celou dobu plnění.
Kupní cena je konečnou cenou za odkoupený majetek a nemůže být ponížena na základě nákladů navrhovatele na manipulaci a ostatní úkony spojené s odkupem majetku.
- Lhůta a místo pro dodání nabídek:
Lhůta pro podávání nabídek počíná dnem vyhlášení a končí dnem 29. 8. 2017 v 9:00 hodin.
Nabídka se předkládá v uzavřené obálce označené: „Soutěž – Odprodej nepotřebnéhomovitého majetku - 3 ks dopravních prostředků - 3. kolo – NEOTVÍRAT“, opatřené identifikačními údaji navrhovatele.
Na uzavření musí být obálka opatřena podpisy, popř. i razítkem navrhovatele.Otevírání obálek se uskuteční dne 29. 8. 2017 v 9:00 hodin, je neveřejné a o jeho průběhu bude sepsán zápis.
Oznámení o přijetí nejvhodnější nabídky zašle vyhlašovatel formou doporučeného dopisu
na doručenku nebo datovou schránkou.Navrhovatelé nemají právo na náhradu nákladů spojených s účastí na soutěži ani na vrácení jejich nabídky a podkladů s ní předaných.
Adresa pro doručení nabídek poštou:
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odbor veřejných zakázek
30. dubna 24
702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
Adresa pro osobní doručení:
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odbor veřejných zakázek
Husovo náměstí 2
702 00 Ostrava 1
Osobně lze nabídky podávat každý pracovní den v době od 7:00 do 11:00 hodin a od 13:00
do 14:30 hodin.
plk. Ing. Tomáš Rychtar v.r.
náměstek ředitele