Odprodej 16 ks vozidel
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odprodej 16 ks vozidel
Č.j.: KRPT-236459-2/ČJ-2017-0700VZ Ostrava 26. října 2017
Výzva k podání nabídek
Česká republika - Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
zastoupené náměstkem ředitele plk. Ing. Tomášem Rychtarem
vyhlašuje
v souladu se zákonem č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláškou Ministerstva financí č. 62/2001 Sb.,
o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu, ve znění pozdějších předpisů,
výběrové řízení na odprodej nepotřebného movitého majetku se stanovením minimální kupní ceny s názvem:
„Odprodej 16 ks vozidel“
1. Vyhlašovatel:
Česká republika - Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
zastoupené náměstkem ředitele plk. Ing. Tomášem Rychtarem
IČO: 75151502, DIČ: CZ75151502
kontaktní adresa: 30. dubna 1682/24, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
bankovní spojení: ČNB Ostrava, č. účtu: 28933-881/0710
(dále jen „vyhlašovatel“)
2. Předmět plnění:
Odprodej nepotřebného majetku:
Celkem 16 ks vozidel - viz příloha č. 1
Minimální kupní cena 194.500,- Kč.
Prohlídka nabízeného majetku je možná po předchozí domluvě s panem Lukášem Ertlem,
tel.: 974 721 614 nebo 724 297 809, a to ve dnech 7. a 9. listopadu 2017 v areálu skladů krajského ředitelství ve Frýdku-Místku na Frýdlantské ulici 2402.
3. Doba a místo plnění:
Termím plnění – do jednoho měsíce od data uhrazení ceny.
Místo odběru – areál skladů krajského ředitelství policie ve Frýdku-Místku, Frýdlantská 2402.
4. Podmínky výběrového řízení:
- hodnoceny budou pouze ty nabídky, které budou doručeny do konce lhůty pro podání nabídek, vyhlašovatel neručí za případné prodlevy doručovatele,
- nabídka bude podána za všechna odprodávaná vozidla, nikoliv jen na vybraná vozidla ze skupiny nabízených,
- nabídka musí být jednoznačná, nesmí obsahovat alternativní řešení,
- termín k odebrání majetku do jednoho měsíce od uhrazení ceny, splatnost 21 dnů
od podpisu kupní smlouvy, - vyhlašovatel podmiňuje uzavření smlouvy s vítězným zájemcem do 30 dnů ode dne seznámení s výsledkem výběrového řízení; součástí smlouvy bude ustanovení, že kupující se stane majitelem vozidel až po úplném zaplacení kupní ceny,
- výběrové řízení je omezeno na tuzemské osoby,
- součástí nabídky zájemce bude kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či kopie výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, případně kopie dokladu příslušného oprávnění k podnikání, údaje o bankovním spojení, IČO, DIČ, telefonní popř. jiné spojení,
5. Způsob hodnocení nabídek:
Jediným kritériem pro výběr nejvhodnější nabídky pro uzavření smlouvy je výše nabídkové ceny odprodávaného majetku, přičemž nejvýše je hodnocen zájemce s nejvyšší nabídkovou cenou.
V případě rovnosti nabídkových cen rozhoduje nejdříve podaná nabídka.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování kupní ceny včetně platebních podmínek:
Kupní cena bude sjednána dohodou podle zákona č. 526/1990 Sb., zákon o cenách, ve znění pozdějších předpisů. Kupní cena je od okamžiku podání nabídky platnou cenou po celou dobu plnění.
Kupní cena je konečnou cenou za odkoupený majetek a nemůže být ponížena na základě nákladů zájemce na manipulaci a ostatní úkony spojené s odkupem majetku.
7. Lhůta a místo pro dodání nabídek:
Lhůta pro podávání nabídek počíná dnem vyhlášení a končí dnem 14. listopadu 2017 v 9:00 hodin.
Nabídka se předkládá v uzavřené obálce označené: „Výběrové řízení – Odprodej 16 ks vozidel – NEOTVÍRAT“ a opatřené identifikačními údaji zájemce a na uzavření musí být obálka opatřena podpisy, popř. i razítkem zájemce.
Otevírání obálek se uskuteční dne 14. listopadu 2017 v 9:00 hod., je neveřejné a o jeho průběhu bude sepsán zápis.
Oznámení o přijetí nejvhodnější nabídky zašle vyhlašovatel formou doporučeného dopisu
na doručenku nebo datovou schránkou.
Zájemci nemají právo na náhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení ani na vrácení jejich nabídky a podkladů s ní předaných.
Adresa pro doručení nabídek poštou:
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odbor veřejných zakázek
30. dubna 24
702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
Adresa pro osobní doručení:
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odbor veřejných zakázek
Husovo náměstí 2
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Osobně lze nabídky podávat každý pracovní den v době od 7:00 hodin do 11:00 hodin a od 13:00 hodin do 14:30 hodin.
8. Práva vyhlašovatele:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu s žádným zájemcem, výběrové řízení zrušit nejpozději do uzavření kupní smlouvy.
plk. Ing. Tomáš Rychtar v.r.
náměstek ředitele