Odprodej 14 SDP - 4. kolo
KŘP Moravskoslezského kraje
Č.j.: KRPT-268868-2/ČJ-2018-0700VZ
Ostrava 27. listopadu 2018
Výzva k podání nabídek
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
zastoupené plk. Ing. Tomášem Rychtarem, náměstkem ředitele,
vyhlašuje
v souladu s §22 ods. 1 zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupováním v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů a vyhláškou Ministerstva financí č. 62/2001 Sb., o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu a ve smyslu § 1772 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník
veřejnou soutěž (dále jen „soutěž“) o nejvhodnější nabídku na odprodej nepotřebného movitého majetku s názvem:
„Odprodej 14 SDP“ - 4. kolo
1. Vyhlašovatel:
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
zastoupené plk. Ing. Tomášem Rychtarem, náměstkem ředitele
kontaktní adresa: ul. 30. dubna 1682/24, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
IČO: 75151502, DIČ: CZ75151502
bankovní spojení: ČNB Ostrava, č. účtu 28933-881/0710
(dále jen „vyhlašovatel“)
2. Předmět plnění:
Předmětem plnění je odprodej nepotřebného movitého majetku Krajského ředitelství policie Moravskoslezského kraje:
minibus pro 15 osob - 1 ks
osobní automobil - 13 ks
Celkem 14 ks - viz příloha č. 1
Vyhlašovatel nestanovil minimální cenu, za kterou odprodává nepotřebný majetek, přesto si
vyhrazuje právo posoudit nabídkovou cenu nejvhodnějšího navrhovatele a stanovit, že cena
je nepřiměřeně nízká, pokud tak učiní, má právo soutěž z tohoto důvodu zrušit.
Prohlídka nabízeného majetku je možná po předchozí domluvě s pracovníkem krajského ředitelství panem Lukášem Ertlem, tel. 974 721 614, 724 297 809, a to ve dnech 4.12 a 6.12.2018 v areálu skladů krajského ředitelství ve Frýdku – Místku na Frýdlantské ulici č. 2402.
3. Doba a místo plnění:
Termín plnění: do jednoho měsíce od data uhrazení ceny z kupní smlouvy.
Místo odběru: areál skladů krajského ředitelství policie ve Frýdku-Místku, Frýdlantská 2402.
Naložení a odvoz si zabezpečí kupující na své náklady.
4. Podmínky soutěže:
- Součástí nabídky navrhovatele bude kontaktní adresa, telefonní popř. jiné spojení, identifikační údaje o registraci právnické osoby nebo fyzické osoby. V případě právnické osoby navrhovatel v nabídce předloží kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či kopii výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, případně kopii dokladu příslušného oprávnění k podnikání, údaje o bankovním spojení, IČO a DIČ. V případě fyzické osoby navrhovatel v nabídce předloží identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa, datum narození, telefon, e-mail, číslo OP) a u podnikatele kopii živnostenského listu, případně jiné oprávnění k podnikání.
- Termín k odebrání majetku nesmí být delší než jeden měsíc od uhrazení ceny z kupní smlouvy, datum splatnosti faktury 21 dnů od podpisu kupní smlouvy.
- Výběr majetku podle stavu a kvality se neumožňuje, majetek je nutné odebrat jako celek.
- Nabídka musí být jednoznačná, nesmí obsahovat alternativní řešení
- Vyhlašovatel podmiňuje uzavření smlouvy s vítězným navrhovatelem do 30 dnů ode dne seznámení s výsledkem soutěže; součástí smlouvy bude ustanovení, že se kupující stane majitelem kopírovacích strojů a tonerů až po úplném zaplacení kupní ceny.
- Soutěž je omezena na tuzemské osoby.
- Do soutěže nelze zahrnout nabídku, která bude podána po lhůtě pro podávání nabídek.
5. Způsob hodnocení nabídek:
Jediným kritériem pro výběr nevhodnější nabídky pro uzavření smlouvy je navrhovaná
výše nabídkové ceny, přičemž nejvýše je hodnocen navrhovatel s nejvyšší nabídkovou cenou.
V případě rovnosti nabídkových cen rozhoduje nejdříve podaná nabídka.
6. Požadavky na jednotný způsob zpracování kupní ceny včetně platebních podmínek:
Kupní cena bude sjednána dohodou podle zákona č. 526/1990 Sb., zákon o cenách, ve znění
pozdějších předpisů. Kupní cena je od okamžiku podání nabídky platnou cenou po celou dobu plnění.
Kupní cena je konečnou cenou za odkoupený majetek a nemůže být ponížena na základě
nákladů navrhovatele na manipulaci a ostatní úkony spojené s odkupem majetku.
7. Lhůta a způsob podání nabídek:
Lhůta pro podávání nabídek počíná dnem vyhlášení a končí dnem 14.12.2018 v 9:00 hodin.
Nabídka se předkládá v uzavřené obálce označené: „Soutěž – Odprodej 14 SDP - 4. kolo - NEOTVÍRAT“ a opatřené identifikačními údaji navrhovatele a na uzavření musí být obálka opatřena podpisy, popř. i razítkem navrhovatele.
Otevírání obálek se uskuteční dne 14.12.2018 v 9:00 hodin, je neveřejné a o jeho průběhu bude sepsán zápis.
Oznámení o přijetí nejvhodnější nabídky oznámí vyhlašovatel všem navrhovatelům do čtrnácti dnů od rozhodnutí vyhlašovatele.
Navrhovatelé nemají právo na náhradu nákladů spojených s účastí na soutěži ani na vrácení jejich nabídky a podkladů s ní předaných.
Adresa pro doručení nabídek poštou:
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odbor veřejných zakázek, 30. dubna 1682/24,
702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
Adresa pro osobní doručení:
Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Odbor veřejných zakázek, Husovo náměstí 2,
702 00 Ostrava 1
Osobně lze nabídky podávat každý pracovní den v době od 7:00 do 11:00 hodin a od 13:00 do 14:30 hodin.
8. Práva vyhlašovatele:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky, neuzavřít smlouvu
s žádným navrhovatelem, nepřipustit dílčí plnění, soutěž zrušit nejpozději do uzavření kupní smlouvy.
plk. Ing. Tomáš Rychtar
náměstek ředitele
zp. RNDr. Ing. René Tichý
vedoucí OSM
podepsáno elektronicky