Policie České republiky

Hlavní menu

Plzeňský kraj název

Policie České republiky – KŘP Plzeňského kraje

Řidička osobního vozidla měla ohrozit cyklistu

HORŠOVSKÝ TÝN - Cyklista upadl na zem a zranil si ruku. Řidička z místa události ujela. Pátráme po její totožnosti.

Domažličtí dopravní policisté se obracejí na veřejnost a hledají svědky dopravní nehody, ke které došlo dne 5. května 2020 v 09:10 hodin na komunikaci II. třídy č. 200 v Horšovském Týně v ulici Dr. E. Beneše u výjezdu z parkoviště u obchodního domu Radbuza. Jednapadesátiletý cyklista jel na jízdním kole značky Specialized Crosstrail ve směru jízdy od kruhového objezdu mimo komunikaci na části chodníku vyhrazené pro stezku pro cyklisty. V úseku, kde stezku křižuje výjezd z parkoviště obchodního domu, ho údajně měla ohrozit řidička osobního vozidla, která vyjížděla z parkoviště a odbočovala vpravo ve směru k náměstí Republiky. Aby nedošlo ke střetu, sjel cyklista z pruhu určeného pro stezku pro cyklisty vlevo na pozemní komunikaci a vozidlo objel. Ke střetu tak nedošlo. Ale když se vracel s jízdním kolem spět na stezku pro cyklisty, najel předním kolem na vyvýšený betonový obrubník, přičemž přední kolo bicyklu sklouzlo z obrubníku a cyklista spadl z kola na zem a zranil si ruku. Řidička dále pokračovala v jízdě. Nyní pátráme po její totožnosti. Škoda na jízdním kole byla vyčíslena na 500 korun.
     Svědci, kteří by mohli poskytnout informace k výše uvedené dopravní nehodě, se mohou přihlásit osobně na Dopravním inspektorátu v Domažlicích, nebo zatelefonovat na číslo 974 331 259, případně na bezplatnou tísňovou linku 158.