Policie České republiky  

Přejdi na

Služba veřejnosti a prestižní povolání


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Investiční referent - 11PT

Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje - Odbor správy majetku, Oddělení správy nemovitého majetku, skupina stavební  – pracovní poměr 

Obecně

  • místo výkonu práce: Brno, Kounicova 24
  • pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou, zkušební doba
    3 měsíce
  • pracovní doba po-pá 7:00 – 15:30 hod
  • předpokládané datum nástupu 1.8.2024 nebo podle dohody
     

Charakteristika pracovního místa:

  • koordinace přípravy a realizace investic, zpracovávání investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů, a zpracovávání odborných technických posudků, organizace vypořádání majetkoprávních vztahů.

Náplň práce

  • zajišťuje zpracování zadávací dokumentace jako podklad pro průzkum trhu a výběrová řízení na zhotovitele akcí investičního charakteru a oprav nemovitostí,

-    zpracovává dokumentaci v rozsahu a v souladu s právními předpisy a interními akty řízení nutnou pro uzavření smluvních vztahů v oblasti investičních a neinvestičních výdajů,

               - prověřuje, připomínkuje a zajišťuje úplnost projektové dokumentace všech stupňů,

-    provádí vyhodnocování uzavřených smluvních vztahů, v rámci této průběžné kontroly má povinnost písemně dokumentovat všechny provedené úkony, zejména dodržení smluvních podmínek, úplnost a správnost předmětu plnění, vznik pohledávek, pokut, sankcí apod.

Platové podmínky a další benefity

  •  11. platová třída - platové rozpětí 25 280 Kč až 37 170 Kč podle délky praxe (nař.  vl. 341/2017 Sb.),
  • zvláštní příplatek 2200 Kč,
  • po zapracování možnost osobního příplatku,
  • pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou, zkušební doba
    3 měsíce,
  • 25 dnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna,
  • možnost firemní mateřské školky.

Požadujeme

  •  vysokoškolské vzdělání technického, nejlépe stavebního směru, příp. vyšší  odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • praxe v oboru výhodou,
  • orientace v základních právních předpisech upravujících ekonomickou činnost organizačních složek státu, zejména v oblasti správy nemovitého majetku,
  • zkušenosti s plánováním, přípravou a realizací investičních akcí,
  • znalost práce na PC (textové i tabulkové editory, práce s internetem, elektronická pošta),
  • znalost programu AutoCAD, Build Power výhodou,
  • autorizace v oboru pozemní stavby výhodou,
  • předpoklady pro získání bezpečnostní prověrky na stupeň utajení „Vyhrazené“
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, 
  • schopnost samostatné i týmové práce,
  • odolnost proti stresovým situacím,
  • pečlivost, zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení,
  • řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič,
  • bezúhonnost (při přijetí do pracovního poměru bude doložena výpisem
    z rejstříku trestu).

Výhodou

  • znalost informačních systémů Policie České republiky, dobrá uživatelská znalost práce s informačním systémem ETŘ.

Další informace

  • termín pro zaslání přihlášky do výběrového řízení: do 25.7.2024

Zájemce k přihlášce do výběrového řízení přiloží:

  • motivační dopis,
  • strukturovaný životopis zaměřený zejména na splnění základních, předpokladů pro obsazení pracovního místa, předchozí průběh zaměstnání, současné pracovní zařazení,
  • kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.

V případě zájmu zašlete požadované doklady včetně e-mailové adresy a telefonního kontaktu pro účely vyrozumění na adresu:

Krajské ředitelství policie JmK

Odbor personální

k č.j. KRPB-131447/ČJ-2024-0600OP

611 32 Brno, Kounicova 24

popř. k výše uvedenému č.j. e-mailem: krpb.podatelna@pcr.cz

Další informace poskytne: Ing. Radek Chromík, vedoucí oddělení správy majetku,
tel.: 974 622 266.

vytisknout  e-mailem